مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد
سرخط خبرها

واریز سهمیه سوخت سرویس مدارس تا ۱۰ دی

  • کد خبر: ۱۲۵۷۴
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
واریز سهمیه سوخت سرویس مدارس تا ۱۰ دی
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت سهمیه سوخت رانندگان سرویس مدارس تا ۱۰ دی ماه واریز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی ضامنی با بیان این که آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که مشخصات خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند تا ۱۰ دی ماه مابه‌التفاوت قیمت سوخت را دریافت می‌کنند گفت: مرحله نخست واریزی به این دلیل طولانی شد که باید استعلام مشخصات رانندگان و خودرو گرفته می‌شد. از ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به شکل معمول واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: آن تعداد از رانندگان سرویس مدارس که هنوز مشخصات خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند، از سه مسیر می‌توانند برای دریافت این کمک هزینه ثبت‌نام کنند؛ نخست از طریق شهرداری‌ها، پیشخوان دولت و شرکت‌هایی که مورد تائید شهرداری فعالیت می‌کنند.

به گفته ضامنی در شهر تهران نیز دفاتر تاکسیرانی در مناطق، ثبت مشخصات و ثبت نام را انجام می‌دهند و رانندگان سرویس مدارس که ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند برای ثبت مشخصات خود و استعلامات لازم، به این مراکز مراجعه کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش هزینه رانندگان تاکسی و عدم افزایش کرایه‌ها چه حمایت‌هایی از رانندگان تاکسی برای جبران هزینه‌ها می‌شود گفت: کمک‌هایی مانند لاستیک، روغن و تخفیف در بیمه شخص ثالث که از قدیم به تاکسیرانان ارائه می‌شد، همچنان ارائه می‌شود و بسته کمک معیشتی بر اساس نرخ دولتی تنظیم بازار، هفته آینده به تاکسیرانان داده خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود، سهمیه اختصاص یافته به رانندگان سرویس مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی و بر اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان، تعیین و پس از تأیید توسط شهرداری‌های مربوطه سهمیه به خودرو‌ها تخصیص داده می‌شود، که سقف سهمیه سرویس مدارس ۱۲۰ لیتر برای خودرو‌های تک سوز و ۸۰ لیتر برای خودرو‌های دو گانه سوز اعلام شده بود.

ضامنی پیش ازاین اعلام کرده بود، حدود ۸۶ هزار راننده سرویس مدرسه اطلاعات آن‌ها ثبت شده و اطلاعاتشان توسط شهرداری‌ها تأیید شده است.



منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->